dissabte, 18 de novembre del 2006

ADSL: Telefonica i Ya.com



Desprès de donar-li moltes voltes, el passat 30 d’octubre, vaig decidir canviar-me d'ADSL, de Terra (Telefònica) cap a Ya.com. Per menys preu m’oferien més velocitat i trucades nacionals gratuïtes. Això si, perdent la IP fixa. M’hi vaig conscienciar. Això vol dir que vaig suposar que em deixarien sense Internet més dels 5 dies que ells asseguraven era el màxim temps de desconnexió. Però encara que et preparis pel pitjor el resultat real és sempre més dolent.

Doncs el dimarts 14 vaig deixar de tenir ADSL i em van canviar el numero de telèfon. Vaig estar 3 dies amb un numero de telèfon que no era meu. Un creuament de línies que al tercer dia els de telefònica em van definir com un "fallo en la línia bàsica de voz" degut a l'adsl.

Al principi em vaig espantar i em vaig cabrejar amb ya.com. Ells em van dir que conservava el numero... Però ells es rentaven les mans del tema, era problema de Timofonica. Al final és l'usuari que ha de trencar-se les banyes amb les maquines del telefon i la musiqueta per intentar que et solucionin el percal que ells mateixos han creat.

Un cop em van tornar el meu numero, els de Timofonica em van dir que parles amb ya.com per que em tornessin a configurar l'ADSL. I que van fer els de ya.com? doncs demanar als de Timofonica que arreglessin la seva part per poder ells arreglar la seva...

Actualment estic esperant que s’arregli, pq fins dilluns no s'hi posaran.

No em sorprèn que hi hagi problemes a l'hora de canviar-te d'ADSL perquè no ha fins i tot si amplies l'adsl amb la mateixa companyia. Però el que m'ha indignat una mica és perdre durant 3 dies el telèfon.

Estem a mans de Timofonica.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ejem, ejem.... jo no t diré res, xk dprés no em fas cas... tant llegir articles sobre usuaris que es queixaven i ara ... :P
I ara em vas absorbint l'ADSL de ksa, ets un paràsit!!jeje....
Un petó Piticlin...

espurnes ha dit...

hola guapa!

La veritat es que ja sabia que passaria alguna cosa com aquesta. No pots abandonar a Timofonica i quedar indemne... per una casualitat divina algú estira el cable que no toca i que correspon a la de la teva linia telefonica i ja sta, ups, un error en la linea basica de voz....

Però bé, no sabia que em veiessis com un paràsit. inentaré canviar els meus habits.

un petó guapissima

Radio + not?es