diumenge, 4 de febrer del 2007

1a esquiada 2006-2007

Avui, per fi, he pogut esquiar. He passat el cap de setmana a Port del Comte amb l'ari, el julio i la janira, i només hem esquiat avui.

La veritat és que no hi ha massa neu, i les pistes tenien pedres i plaques de gel. Però com a mínim he fet un tastet de neu.

La jornada ha transcorregut sense incidents. Bé, això mai pot ser així, a l'ultima pista he intentat passar arran del límit de pista (que quedava clarament delimitat pq la neu desapareixia) pel costat d'un altre esquiador. Pel que sigui, diria que per una placa de gel, no he pogut fer el canvi de "canto" a temps i he sortit de la pista frenant sobre un munt de pedres. Aquest fet ha generat un "MERDA!!" de part meva i un "Estàs bé?" d'un esquiador, que no se si era el que intentava esquivar. Jo si que estava bé, la putada era la taula. Al final ha patit una rascada profunda però relativament petita, que espero poder-la arreglar en els propers dies amb l'ajud del pau o ves a saber. Jo m'he donat un cop al genoll que, suposo, generarà un blau demà al matí.

Ara estic cansat però no tant com m'esperava. I he comprovat que no se m'ha oblidat això de l'snow.

Aquí em teniu a un vídeo força avorrit de la meva cara mentre baixo l'ultim tram d'una pista vermella o blava.


Julio, Janira, Ari

Aleix, Julio, Janira


4 comentaris:

TenebrioWoman ha dit...

jajaja quina cara de concentrat!!! i que nevats estan els arbres...
A vore si ens veiem aviadet...

Anònim ha dit...

QUIN ESTILASSO, ALEIX...

QUIN ES-TI-LAS-SO!!!

ens veiem aviadet!!!

àNGela :P

Anònim ha dit...

Aleeeiiiixxx!!! ueeeee va que avui comentaré... sq m'ha cridat molt l'atenció el video... jajajaj aveure.. per fer això millor no fer res oi?? jajaj que noo .. però un altre dia millor busca algú que et faci un plà més curradillu jajajaja m'alegra veure que stas content i gaudint de la poca neu existent!! que ens veurem aquesta tarda per fer les disfresse?????
pues eso cuidat molt!! un petó ben groç!!!
AH! i sisi... ES-TI-LAS-SO!!!jejeje
PiroOosah

espurnes ha dit...

sempre hi han queixes, eh. mai esteu contents...


si que ens veiem. fins despres.

Radio + not?es