dijous, 16 de març del 2006

desesperat amb la pràctica final

Estic desesperat amb la pràctica que he d'entregar dilluns. És una pràctica que compta per a dues assignatures (Programació 2 i Algebra i Matematica Discreta 2) i s'entrega el mateix dia de l'examen de programació.

S'han de fer els maravellosos algorismes de Fleury, Depth-first-search i Breadth-first-search. He enfocat els dos ultims com els algoritmes que ens han explicat a classe d'Algebra, peò per algun motiu no m'han funcionat. Desprès he cedit a les peticions del meu company per fer-ho com ho deia el professor de programació,(un home que no s'expressa massa bé). Una manera completament diferent als algoritmes donats a algebra, però que se suposa ha de donar el resultat d'una forma més senzilla.

Doncs he programat heroicament i metodicament (suposo que es pot anomenar així a la programació estructurada i contraria a la heroica). Però no he coneseguit enllestir-ho.

Tot i que ho entrego, o millor dit ho entreguem, el dilluns no tinc més temps. He d'estudiar pels examens i fer la memòria de la pràctica. Pensava que me'n sortiria però a aquestes altures ja ho dubto molt. I aquesta practica compta molt. És LA PRACTICA. Si la suspenc adeu, fins al setembre. I quines poques ganes. I si ara no la puc treure pq haig de poder al setembre...

Quin pal.

Això em serveix per desfogar-me una mica, però segueixo desesperat.

4 comentaris:

espurnes ha dit...

Ultims dies per acabar la pràctica. Ultimes hores diria jo. Li dedicaré unes horetes avui, fins les dues de la matinada o així, a veure si me'n surto.

Crec q tinc un punt de vista una mica diferent del d'ahir i que pot resoldre el problema.

Cap a les dues dic alguna cosa. Casi segur que segueixi desesperat.

Anònim ha dit...

ueehh!! ets un sol!!!! quina gran foto!!! m'encanta que em contestis els e-mails encara que ja m'hagis dit que no vindràs, jejeje!
A veure quan tens menys feina i fem una cerveseta que no se't veu el pèl gens gens!

Salut i foc!!!

Ptons
Astrid

espurnes ha dit...

a que és guapa? jeje, ja sabia que t'agradaria.

Doncs a partir del dia 28. Fins llavors tinc examens.

Ja tinc ganes d'una cerveseta amb tranquilitat...

fins aviat ;)

espurnes ha dit...

Bé, són casi les 4 del matí i per fi he aconseguit fer el DFS per un graf donat amb una matriu.

Al final he passat de fer-ho amb llistes (tal i com pretenia al principi) i ho he fet amb vectors. Se que és més cutre i potser menys eficinent, però funciona.

La professora d'àlgebra m'ha recomanat que ho fes així que seria més senzill.

El codi en si ha quedat més entenedor. Com a mínim per a mi.

Per dma em reservo de fer el BFS (que espero que sigui modificar lleugerament el DFS) i veure si funciona l'algorisme que ha fet el meu company per a Fleury. I la memòria es clar.

Al final només tindré un dia per estudiar programació...

I amb una canço de No Doubt a Rac 105, quan son les 3.58 del matí, marxo a dormir. Ja no tinc ulls!!

Radio + not?es