dimarts, 7 de març del 2006

EDI1: l'assignatura que em porta de cap

En el poc temps que fa que estic a la UPF (aquest és el 2n trimestre) EDI1 és l'assignatura que m'ha portat més mals de caps. Tot per culpa dels punters, que cabrons ells, m'ha costat 3 pràctiques conseguir entendre'ls. Potser no del tot, però suficient com per presentar les practiques funcionant.

La practica que s'ha d'entregar demà és sobre Abres. El TAD ABC no em va costar massa seguint els apunts de classe, en una tarda el vaig fer. Suposo que per a molts una tarda deu ser molt de temps, però per mi és un temps record.

Ara mateix estic fent l'ultima part de la practica, el TAD morse. Et donen un fitxer d'entrada amb les lletres i els nobres amb la seva correspondencia morse, a base de punts i guions. La part de crear l'arbre segons el morse ja està fet el que em manca és consultar el morse d'una lletra. Aquesta funció ha de retornar el el codi morse de la lletra en qüestió basant-nos en que si anem cap el fill esquerra és un punt i si anem cap al fill dret és un guió.

És la part més complicada i encara no me n'he sortit. Desprès del partit li dedicaré una estona, i si no ho acabo demà al matí.

Si algú te alguna suggerència de com retornar el "recorregut" fins a un node determinat que m'ho faci saber.

merci.

1 comentari:

espurnes ha dit...

Ja està resolt. Al final l'he resolt gràcies a un punt de vista del problema diferent al que jo tenia que m'ha fet veure el Marc, un company de la uni.

He vist simplificar-se el problema en un instant. Tot i això m'ha costat una mica posar-ho en pràctica. Potser perque aplicava una mica de programació heroica ,com diu en MOR.

Radio + not?es