dimarts, 28 de març del 2006

Fotos "correfoc" MBCN06

Donc aquí poso unes poques fotos del diumenge de la marató. Vam ser 5 diables 6 tabalers i 4 grallers, sí sí. Diria que també vaig veure dos trompetistes i un saxo. Però no tinc constància fotogràfica. Ah, no ens deixessim el nen del cavall vermell amb panxa blava (que no blanca!)

Primer de tot les noves incorporacions del dia:

La mireia que vol ser diable

El Pere-Joan que serà tabaler

L'Annelise (si no m'equivoco), que està treballant al casal

Els de les gralles

El nen del cavall vermell amb l'astrid (no se si comptar-lo com a nova incorporació)


I per acabar una foto de l'astrid treient el foc que té a dins




Properament trobareu més fotografies a la web de diables de les corts.


Jo personalment m'ho vaig passar molt bé.


Paraules clau: marató, Barcelona, diables, corts, gralla, cavall (xD)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

YEeeeeEEeeepaleeeEEeeeEEEeee!!!
Jo proposo al nen del cavall vermell amb la panxa blava que no blanca com a nou vocal de la colla de diables!!!!!!!!!
JAJJAJAJJAJAJAJA
Kines fotos més xules!!!!!!
Una abraçada nanoooooo

Puppetz

espurnes ha dit...

jo secundo la proposta!

jajaja

Radio + not?es