dimarts, 21 de març del 2006

Primer examen de trimestre

Ja he fet un examen dels tres d'aquest trimestre, el de programació. Només anava a veure que en treia, pq no vaig estudiar res, però vaig sortir content.Espero tenir més d'un 5.

Però cladrà veure si al setembre he de repetir la pràctica, pq no va funcionar del tot. Vaig estar tot el cap de setmana amb ella i el dia abans de l'examen fins les 5 del matí. Però vaig conseguir una memòria pobre i que el programa no respongués bé per al joc de probes complicat que ens van passar juntament amb l'enunciat de la pràctica.

Els temes importants de l'assignatura són:

  1. La típica recursivitat
  2. La complexitat
  3. Diseny descendent
Per sort es veu que he après alguna cosa desprès de tot.


Dijous tinc el de EDI1 així que demà me'l passaré a la biblioteca.

continuaré informant...

Radio + not?es