dijous, 6 de març del 2008

Erasmus a Magdeburg: informació web

La web de la universitat on aniré a fer l'erasmus és una mica complicada, i si li afegim que molts links en porten a les seccions que estan en alemany, encara la liem més.

He comprovat que la majoria de vegades pots posar les caracters en/ a la url per que et porti a la mateixa secció però en anglès.

exemple:
http://www.uni-magdeburg.de/studium/inhalt/studierende-p-9435.html
http://www.uni-magdeburg.de/en/studium/inhalt/studierende-p-9435.html

Si s'intenta accedir a aquesta secció directament desde la pagina principal en anglès no dona resultat. Hi has d'accedir desde la principal en alemany i fer aquest truc. Una mica cutre...


doncs bé, m'he estat mirant més la web d'aquesta universitat i he arribat aquí . Segons el que entenc les classes comencen el 15 de juliol!!!!

m'he cagat...


si podeu entrar i donar-me el vostre parer al respecte ho agrairé.
El que encara no he trobat són els cursos que s'imparteixen i el calendari especific de tot l'any.
A més he anat a parar aquí i no se si m'estan dient que he de tenir un bon nivell d'alemany per matricular-me o és per fer els cursos que em diuen aquí...

vaig una mica-molt perdut.



pobret de mi



jeje




ja us aniré informant.

Radio + not?es