dimecres, 19 de març del 2008

Jo sóc el teu amic

Quan tot sona tan repetit
tan inútil, tan avorrit,
quan l'únic combustible és el dolor.

Quan la veu que tan t'ha promès
et confessa que no pot més,
quan el que era per sempre, ara és record.

Quan se't fa tan costa amunt
començar des del mateix punt
prova de cridar-me, que no tens motiu per estalviar-me.

Jo sóc el teu amic
vull que em molestis, sóc aquí,
parla'm o plora,
mai és mal moment, mai tard o d'hora.
Jo sóc el teu amic,
vull que em molestis, sóc aquí,
parla'm o plora
que no tinc cap altre feina aquesta nit.

Puc parlar-te dels vells moments,
provar d'endevinar el que sents,
puc callar i escoltar les teves pors.

Puc fer broma al teu costat
i si estàs molt desesperat
puc provar de cantar-te una cançó.

Si sóc bo quan els temps són bons
també vull compartir els malsons,
prova de cridar-me, que no tens motiu per estalviar-me.

Jo sóc el teu amic ...




Títol: Jo sóc el teu amic
Grup: Els Pets
Disc: Bon Dia
Any: 1997

3 comentaris:

diablessamariken ha dit...

:)

gràcies

Natxo ha dit...

Es amigo mío aquel que me socorre, no el que me compadece. (Thomas Fuller)
Un amigo es una persona con la que se puede pensar en voz alta (Ralph Waldo Emerson)
Amigos son los que en las adversidades acuden al ser llamados y en las adversidades sin serlo (Demetrio I)
Un amigo es uno que lo sabe todo de ti y a pesar de ello te quiere (Elbert Hubbard)
La prosperidad hace amistades, la adversidad las prueba (anónimo)
El victorioso tiene muchos amigos, el vencido buenos amigos (proverbio mongol)
Un hermano puede no ser un amigo, pero un amigo será siempre un hermano (Banjamin Franklin)

-sorry, però tenia les cites en castellà-.

espurnes ha dit...

no em fa res.

El que importa és el que dius, no com.

^^

Radio + not?es