dilluns, 31 de març del 2008

BeGood 2008: fotos

Doncs desprès de la pila de posts anunciant la 4a Festa de Diables de Les Corts al BeGood (2008), aquí us poso algunes fotos (de la càmera de la Laura) de la festa.

Personalment m'ho vaig passar de puta mare (les fotos parlen per si mateixes :P), com cada any. Espero que tots gaudissiu igual que jo.

A veure si m'arriben més fotos (cris, astrid) de la festa on hi apareguin més diables, perque a les que tinc no en surten gaires.













L'any vinent espero poder venir a la 5a!


;)

4 comentaris:

Natxo ha dit...

esperem veure'ns a la cinquena -si tu véns jo dono paraula d'arribar d'hora, no com aquest any i l'anterior... jejeje-.

i és cert, gent de la colla surtiu quatre; no es surt ni de fons... quines dolenteries (quina mania que tenen alguns amb enviar la gent a ésser dolenta) devien ésser fent...

Natxo ha dit...

ah, per cert, surts molt ben acompanyat a les fotos; jejeje

espurnes ha dit...

:)

sí, eh. M'ho se fer anar per estar rodejat de preciositats :).


L'astrid ja ha enviat les seves fotos, i hi ha constància de més diables.


sigues dolent ;)

Anònim ha dit...

Proxima vez, "juerga" en Málaga, un poco de Pimpi y fiestón to remember, i promise !;)

Radio + not?es