dijous, 5 de novembre del 2009

A Lituania/In Lithuania

Dimecres a les 5.00 va comenc,ar el meu viatge cap a Lituania. Despr'es d'un bus, dos avions, una hora de cotxe i 12 hores de viatge vaig arribar a casa l'Agne.


My trip to Lithuania started last Wednesday at 5 am. After one bus, two planes,one hour by car and 12 hours of traveling I was at Agne's place.


Quin fred!


fucking cold!


Vam sortir a prendre algo amb les seves amigues i passar una bona estona.


We hang out to drink something with her friends and have a good time.


Avui ha estat nevant tot el dia, i m'he congela't les cames. El germ'a de l'agne, l'Antanas, m'ha guiat per la ciutat de Vilnius mentre l'Agne treballava. Ell 'es arquitecte i ha sigut molt interessant voltar per la ciutat amb ell, ja que em feia veure els edificis i les carrers des d'una altra perspectiva.


Today, the whole day has been snowing. Agne's brother, Antanas, have been my guide during the morning while Agne was working. He's architect and he showed me the city from other points of view. It was very interesting.


Des de que soc aqu'i ja he menjat alguns plats t'ipics, tots ells molt bons. :)


I ate typical Lithuanian dishes, and all of them tasty.


Zeppelinas

Crepes amb farcides d'un formatge especial

Sopa de pollastre amb bolets dins d'un recipient fet de pa

5 comentaris:

Flametes ha dit...

Així m'agrada! Alimentant el diablillo viatger ;)

Raquel ha dit...

idem pel que diu Flametes.

Fa una bona pinta el menjar!!! bufff porta'm alguna cosa! :P
Gaudeix menjant per mi! :P

muaa

Natxo ha dit...

idem més.

mola veure que el viatge ha començat bé.

em mola la versió bilingüe.

vagi bé. sigues dolent!!!

talut ha dit...

:)

el menjar 'es molt bo.

intentar'e actualitzar aquest vespre o dem'a.

una abrac,ada.

diablessamariken ha dit...

la sopa de pollastre m'interessa especialment!

Per què no mires d'esbrinar-ne el nom real perquè jo en pugui buscar la recepta? igual puc fer-la a casa :)

Abriga't i omple bé la vista de coses boniques i curioses!

Ptons

Radio + not?es